4.5/5 - (2 امتیاز)
  • تخلیه چاه چیتگر

خدمات شرکت سریع کاران

حفاری چاه فاضلاب

حفاری چاه

حفاری چاه فاضلاب به صورت دستی و مکانیزه انجام می گیرد این شرکت با داشتن با تجربه ترین مقنی کاران آماده حفر چاه فاضلاب می باشد هر ساختمانی نیاز به … 

تخلیه چاه

تخلیه چاه

این شرکت با داشتن انواع تانکر کوچک و بزرگ آماده خدمات رسانی به همشهریان گرامی می باشد تخلیه چاه اگر توسط افراد بی تجربه انجام بگیرد باعث ایجاد مشکلاتی …

لوله بازکنی پاسداران

لوله بازکنی

یکی از مهمترین خدمات  شرکت سریع کاران لوله بازکنی می باشد انتخاب شرکت خوب در زمینه لوله بازکنی این است که صداقت در گفتار و همچنین تخصص و تجربه در …

شماره تماس

0919-599-47-44

شماره تماس

0910-884-9000

لایروبی چاه فاضلاب

لایروبی چاه یکی از عملیاتهای مخصوص چاه است که در آن بخشهای مختلف چاه را پاکسازی کرده و اقدام به لایروبی آن می کنند. لایروبی چاه به مانند …

تعمیر کار ترکیدگی لوله آب با دستگاه در تهران

تشخیص ترکیدگی لوله

تا حالا شده فکر کنید که دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله و دستگاه نشت یاب چگونه کار می کند و آیا مورد اطمینان است این دستگاه دارای تشخیص ترکیدگی …

حفاری چاه فاضلاب تهران

کول گذاری چاه

کول گذاری یکی از خدمات شرکت های تخلیه چاه است که در آن با استفاده از کولهای سیمانی برای چاه ستون درست می کنند.با انجام کول گذاری چاه …

تخلیه چاه چیتگر تخلیه چاه فاضلاب

شرکت تخلیه چاه سریع کاران یکی از بزرگترین شرکت خدماتی در سطح ایران می باشد که خدمات تخلیه چاه چیتگر را ارائه می کند و مجهز بصورت مکانیزه می باشد. اگر فاضلاب خانه شما به فاضلاب شهری متصل نباشد پس هر لحظه امکان دارد که چاه فاضلاب پر شده و نیاز به تخلیه چاه چیتگر داشته باشید قبل از اینکه دیر شده باشد به دنبال یک شرکت موفق در زمینه تخلیه چاه فاضلاب در چیتگر باشید.

تخلیه چاه چیتگر

تخلیه چاه چیتگر

به دنبال یک شرکتی معتبر باشید که خدمات تخلیه چاه چیتگر را به خوبی انجام دهد و نیز مهمترین معیار که نیز می تواند داشته باشد مجهز به تکنولوژی روز دنیا باشد چون دیگر الان موقع استفاده از ماشین آلات قدیمی نیست چون تکنولوژی فرق کرده پس اگر ما می خواهیم شرکتی موفق باشیم ما نیز باید خودمان را نیز با عصری که در آن زندگی می کنیم برسانیم.

یکی از مهمترین معیارهای که شرکت موفق سریع کاران دارد این است که از پرسنل با تجربه و متخصص در این زمینه بهره می برد ما برای رسیدن به این جایگاه تلاش و از مشاوره کارشناسان در این زمینه بهره برده ایم. اگر با ما همراه باشید نکات مهمی را در زمینه تخلیه چاه چیتگر می خواهیم ذکر کنیم که می تواند شما را آشنا به این شغل گرداند.

منظور از تخلیه چاه بصورت مکانیزه چیست؟

امروزه شرکت های بسیار زیادی در حال فعالیت هستند که تعداد محدودی از آنها از تجهیزات مدرن و پیشرفته در این زمینه استفاده می کنند می خواهیم شما را با مفهوم تخلیه چاه مکانیزه آشنا گردانیم در حقیقت تخلیه چاه مکانیزه متعلق به شرکت هایی است که از که از تجهیزات مدرن و نیروی کار با تجربه و متخصص بهره می برد.

شرکت های که بصورت مکانیزه عمل تخلیه چاه در چیتگر را انجام میدهند مهمترین معیاری که در کار آنها قابل رویت است عبارتند از انجام کار بر اساس اصول، انجام کار بر اساس کیفیت بالا و رضایت مشتری از کار انجام شده می باشد. تنها توصیه ای که ما می توانیم به شما ارائه دهیم این است که فریب شرکتهایی که به دروغ می گویند از وسایل و تجهیزات بروز استفاده می کنیم ولی در حالی که چیز دیگری است.

این کار باعث آسیب زدن به چاه فاضلاب می شود. سابقه نشان می دهد آن دسته از شرکت هایی که هم سو با پیشرفت جامعه پیش می روند و تجهیزات خود را مدرن و از نیروی متخصص استفاده می کنند بر قلعه موفقیت ایستاده اند. سایر تجهیزات تخلیه چاه پاسدارن که برای پیشرفت باید از آنها استفاده کند داشته باشد که این تجهیزات عبارتند از:

  • استفاده از تانکر 6000 لیتری و 8000 لیتری در تخلیه چاه چیتگر
  • استفاده از پمپ لجن کش و ساکشن در هنگام تخلیه چاه چیتگر
  • استفاده از بروزترین ابزار آلات در هنگام تخلیه چاه چیتگر
  • استفاده از نیروی کار با تجربه و متخصص در این زمینه
  • تخلیه مکانیزه چاه بصورت ۱۰۰% تضمینی
  • لایروبی چاه و کف تراشی توسط نیروی انسانی مجرب
  • تشخیص دقیق محل درب چاه  و باز و بسته کردن درب چاه
  • طوقه چینی و کول گذاری میله ی چاه و جلوگیری از ریزش چاه
  • تخلیه چاه چیتگر شبانه روزی و بصورت 24 ساعته

چاه فاضلاب نیازمند توجه بیشتر می باشد و اگر به چاه فاضلاب رسیدگی نشود باعث ایجاد خطراتی در ساختمان می شود اگر شما به موقع چاه را خالی کنید فقط باید هزینه تخلیه چاه چیتگر را بپردازید ام اگر سهل انگاری کرده باشید نه تنها باید هزینه چاه را پرداخت نمایید بلکه باید خسارت وارده به چاه را نیز متحمل شوید برای جلوگیری از از این کار با شرکت فنی و تخصصی سریع کاران تماس گرفته تا افراد متخصص این شرکت خود را در کوتاهترین زمان خود را به محل کار برسانند.

برای تخلیه چاه چیتگر می توانید با گروه متخصص و با تجربه ما تماس بگیرید.

تخلیه چاه ارزان و شبانه روزی در چیتگر :

شرکت سریع کاران یکی از بهترین و موفق ترین شرکت ها در امر تخلیه چاه چیتگر می باشد یکی از ویژگی های مهم شرکت این است که ارزان و به صرفه باشد ما آماده هستیم که خدمات تخلیه چاه ارزان در چیتگر را ارئه کنیم و به همشهریان گرامی این قول را می دهیم که در صورت همکاری با ما دیگر نگران حوادث ریزش و پر شدن سریع چاه نباشید.

آیا می دانید که لجن و فضولات توالت باعث پر شدن یا گرفتگی روزنه چاه نمیشود چون لجن و فضولات توالت هیچ گونه و یا املاح اصیدی در خود ندارند پس لجن به مرور در آب فاضلاب شهری و یا در چاه حل شده و به تدریج ته نشین می شود پس درست فکر کرده اید علت اصلی پر شدن و گرفتکی روزنه چاه همان آب کف صابون و چربی ظروف آشپزخانه است این املاح نه تنها آسیب به لوله کشی ساختمان می زنند بلکه باعث گرفتگی روزنه های چاه شده و طول عمر چاه را بسیار کم می کند

وقتی مشاهده کردید که آب دیگر آن مکش قبلی را ندارد و بوی فاضلاب به مشامتان می رسد بلافاصله باید اقدام به تخلیه چاه در چیتگر کنید. ابتدا سعی کنید بهترین شرکت را برگزینید که مهمترین معیار شما می تواند سوابق شرکت در انجام کار و میزان موفقیت کسب کرده را ملاک خود قرار دهید. نکته ای که حائز اهمیت است بحث شلنگی است که فضولات را به سمت تانکر هدایت می کند و نقش کلیدی در روند کار دارد که باید ویژگی های استانداردی را دارا باشد.

زیرا اگر استاندارد کافی را نداشته باشد که این استانداردها شامل قطر لوله، میزان مقاومت در برابر فشار و پایداری در هنگام مکش می باشد. در انجام تخلیه چاه در چیتگر به این نکته کاملا توجه کنید که شلنگ حتما به انتهای چاه رسیده باشد. مکانیزم عملکرد دستگاه های مکش به گونه ای است که تا اتمام تخلیه کامل فاضلاب به کار خود ادامه می دهند و در به طور کامل چاه را از چربی ها و فضولات موجود پاک می کنند

توجه : این موضوع در مورد شرکتهایی صدق می کند که از تخلیه چاه چیتگر بصورت مکانیز بهره می برند

از چه مواردی متوجه شویم چاه فاضلاب چیتگر پر شده است؟

در مواقع سکوت کامل مانند نیمه شب، یکی از شیرها لوله را باز می کنیم تا آب در لوله فاضلاب جاری شود. گوش را در سطح نقاط مختلف زمین قرار میدهیم ، چنانچه چاه فاضلاب پر شده باشد، صدای ریزش آب در ارتفاع نزدیک به گوش می رسد. در چنین مواردی درپوش یا سر چاه را بر می داریم تا ارتفاع سطح آب معلوم شود. سپس با دستگاه تخلیه چاه، فاضلاب را خالی می کنیم.

توجه: چنانچه نشست ضمار از فضولات بر دیواره چاه قطور باشد، تراشیدن دیوار آن بصورت خاکبرداری در چند سانتیمتر الزامی است. این روش در دیوار چاه مکش به وجود می آورد.یک روشی که برای شما پیشنهاد می شود این است که وقتی چاه فاضلاب را خالی کردید و خواستید نشانه ای برای محل درب چاه بگذارید این است که اگر در داخل حیاط بود با استفاده از یک کاشی با رنگ دیگر است و اگر در داخل خانه بود با ریختن رنگ در آن مکان محل چاه را مشخص می کنیم و پیشنهاد می شود که قبل از بستن درب چاه استفاده از لوله 10 در دهانه چاه می باشد تا در سری بعد نیازی به باز و بسته کردن چاه نباشد.

بیشتر فاضلابها در زیر ساختمان می باشند ولی در عین حال به موقعیت ساختمان بستگی دارد که واحدهای مسکونی حیاط دار و یا بدون حیاط باشد که در هر کدام از آنها محل قرار گیری چاه فاضلاب فرق می کند. فاضلاب ها به وسیله لوله های فاضلاب به سمت چاه فاضلاب هدایت می شوند خالی از لطف نیست که این را هم متذکر شویم که نوع لوله کشی در ساختمان خیلی مهم است اگر به درستی لوله کشی نشده باشد لوله ها خیلی زود می گیرند.

حال وقتی آب به سختی و به کندی جریان دارد از کجا تشخیص دهیم که یک لوله بازکن جهت این مشکل انتخاب نماییم و یا یک تخلیه چاه در زمینه تخلیه چاه فاضلاب، راحل این است که اگر شما در طبقات دوم به بعد ساکن هستید مشکل گرفتگی لوله می باشد و شما باید با یک لوله بازکن تماس بگیرید و اگر مسیر گرفتگی در طبقات همکف و اول باشد ابتدا با یک لوله بازکنی تماس می گیرید و از او می خواهید که فنر بزند و مسیر لوله را باز کند اگر این کا انجام شد و گرفتگی لوله به قوت خود باقی ماند در این حالت باید درب چاه فاضلاب را پیدا کرده و در دهانه آن را به اندازه نیاز باز  می کنیم

تخلیه چاه فاضلاب در چیتگر

تخلیه چاه فاضلاب در چیتگر

خیلی زیاد اتفاق می افتد که شرکت افرادی را در زمینه پیدا کردن درب چاه به محل اعزام می کند که تخصص در این زمینه را ندارند و با تشخیص های اشتباه خود خسارت های زیادی را به بار می آورند اگر به دنبال  شرکتی هستید که محل درب چاه را در کمترین زمان و کمترین تخریب برای شما پیدا کند ما شرکت تخلیه چاه چیتگر را به شما پیشنهاد می کنیم که متخصص در این زمینه می باشد افرادی که این شرکت به محل کار اعزام می کند همه اهل فن و دوره دیده هستند. مواردزیر نشانه های پر شدن چاه فاضلاب می باشند :

١- احساس بوی نامناسب از خانه بصورت مکرر بخصوص طبقه اول جایی که چاه فاضلاب آنجاست

٢- معمولاً برای تهویه چاه فاضلاب و خروج گازهای درون چاه ، تا بالاترین نقطه ساختمان یک لوله برای هوا کش چاه فاضلاب در نظر گرفته می شود.

٣- چنانچه چاه در داخل حیاط باشد یکی از نشانه های چاه وجود رطوبت در جایی که چاه می باشد است

۴- در موارد حاد، پرشدن چاه فاضلاب با بی کششی آب و به اصطلاح بالازدن و پس زدن آب و فضولات در توالت، آب و کف صابون در کفشوی حمام، همچنین در سیفون دستشویی و یا آشپزخانه مشخص می شود. در چنین مواردی به نظر می رسد که در مسیرها، گرفتگی بوجود آمده است.

۵- اگر سطح روی چاه خیس شده باشد بوی نامطبوعی از آن نقطه به نظر می رسد که باید فورا درب چاه باز شده و شروع به تخلیه چاه فاضلاب می کنیم.

سوالات متداول در زمیه تخلیه چاه چیتگر

تیم پشتیبانی سریع کاران همه روزه پاسخگوی سوالات متدوال مشتریان در زمینه خدمات تخلیه چاه بوده است و سوالات مهم و مشترک بین مشتریان موارد زیر را در بر می گیرد.

1- هزینه تخلیه چاه در چیتگر چقدر می باشد؟

تمامی شرکت های مجاز و معتبر تخلیه چاه در چیتگر موظف هستند که بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه آهنکاران از مشتریان خود هزینه دریافت کنند که نشان دهنده این است که هزینه تخلیه چاه چیتگر دارای مقدار ثابت و معینی بین تمامی شرکت می باشد.

هر ساله قیمت تخلیه چاه توسط قیمت اتحادیه مشخص می شود و تمامی شرکت ها موظف هستند که بر اساس نرخنامه از مشتری هزینه دریافت کنند. ما برای جلب رضایت مشتریان زیر قیمت اتحادیه در زمینه تخلیه چاه چیتگر هستیم و هزینه تخلیه چاه چیتگر به عوامل بسیاری وابسته است که مهمترین آن

  1. میزان شلنگ مورد نیاز برای تخلیه چاه چیتگر یعنی میزان فاصله ای که ماشین تا درب چاه فاضلاب
  2. نحوه درخواست ماشین فاضلاب در ظرفیت 6000 و 8000 که قیمت هرکدام فرق می کند.
  3. انتخاب ماشین لجن کش و یا ماشین آبکش که هزینه هرکدام فرق می کند ( ماشین لجن کش علاوه بر لجن آب را نیز خالی می کند اما ماشین آبکش که از اسمش پیداست فقط آب را خالی می کند)
  4. میزان ساعت مورد نیاز برای انجام کار
قیمت تخلیه چاه در چیتگر

قیمت تخلیه چاه در چیتگر

همگی از پارامترهای مهم در انتخاب تخلیه چاه چیتگر می باشد بسیاری از شرکت ها اقدام به سوال کردن هزینه تخلیه فاضلاب می کنند اما فقط قیمت برای آنها مهم است در انتخاب ماشین نمی پرسند، از چه پمپی برای تخلیه می خواهد استفاده کند سوال نمی کنند و اقدام به انتخاب شرکت مورد نظر می کنند شاید اولش فکر کنند که با قیمتی ارزان تخلیه فاضلاب چیتگر را انجام داده اند ولی بعد از تحقیق متوجه می شوند که در انتخاب نوع ماشین و پمپ دچار اشتباه شده اند چون قیمت برای آنها مهم بود و کیفیت برایشان مهم نبوده است از انتخاب خود پشیمان می شوند

2- تشخیص پر شدن چاه و نیاز به یک تخلیه چاه چیتگر چیست؟

  1. احساس بوی نامطبوع چاه فاضلاب در محیط خانه
  2. ایجاد نم در بالای چاه وخیس شدن محیط اطراف
  3. شنیدن صدای چاه فاضلاب
  4. بالا زدن چاه فاضلاب

گاهی ما در شزایطی گیر میکنیم که نمیدانیم چاه پر شده یا دچار گرفتگی شده است.

بعضی اوقات ما در مسیری قرار می گیریم و دچار سر در گمی می شویم و نمیدانیم که چاه فاضلاب دچار گرفتگی شده و یا اینکه پر شده است

راه های تشخیص پر شدن چاه فاضلاب و تشخیص اینکه چاه در حال پر شدن است :

« از سیفون دستشویی و کف شورها بوی نامطبوع به مشام می رسد

« اگر چاه فاضلاب پر شده باشد دهانه چاه شروع به خیس شدن می کند

« برای تهویه چاه و خارج شدن بوی نامطبوع در ساختمان در بالا یک لوله هواکش نصب می گردد

« بعلت ایجاد نم و رطوبت در اطراف چاه بوی نامطبوع به مشام می رسد

« کشش چاه مانند سابق نبوده و آب به کندی تخلیه می شود

3- چگونه محل درب چاه فاضلاب را پیدا کنیم؟

پس از این که پر بودن چاه فاضلاب چیتگر توسط افراد متخصص و مجرب با عمل فنر زنی تشخیص داده شد، پیدا کردن محل چاه خود را به افراد ماهر در این زمینه واگذار نمایید.این افراد با استفاده از شش ترفند رایج بین شرکت های تخلیه چاه و تجربه خود محل چاه فاضلاب ساختمان شما را تشخیص خواهند داد

پس از اینکه از پر شدن چاه فاضلاب مطمئن شدیم مرحله بعد باز کردن چاه فاضلاب است اگر محل درب چاه مشخص باشد باز و بسته کردن درب چاه کار سختی نیست و به آسانی می توانیم درب چاه را باز و عمل تخلیه را انجام دهیم ولی اگر محل قرار گرفتن درب چاه مشخص نباشد و مکان دقیق چاه مشخص نباشد کار کمی سخت شده و باید کارشناس در این زمینه به محل اعزام شود تا با کمترین تخریب محل قرار گرفتن درب چاه را مشخص کند.

و حالا چگونه و از کجا بفهمیم که درب چاه که به علت خرید منزل و یا اینکه به علت گذر زمان از یاد ما رفته را چگونه پیدا کنیم روش اول سیفون های کف ساختمان البته منظور از کف ساختمان پایین ترین کف که شامل پارکینگ . پیلوت . همکف . انباری و ….. را با استفاده از یک دستمال خشک کرده و به صدای آب گوش میدهیم تا با صدای مسیر آب چاه را بیابیم.

روش دوم تمامی یک به یک کفشورهای کف ساختمان را فنر زده و کفشوری که کمترین فنر را برده است که به چاه بیفتد را انتخاب کرده و با متر کردن فنر درب چاه را پیدا میکنیم.

و حالا نوبت به تخلیه چاه میرسد که این کار هم چندین مدل و ترفند دارد چاه های آب گیر که شامل چاه حمام و آب باران میباشد بسیار زمان بر است تا پر شود اما برای تخلیه ی این نوع چاه تخلیه فقط آب کافیست و نیازی به لجن روبی و لایه روبی نداردو اما چاه های چربی گیر و لجن گیر که شامل چاه های توالت . آشپزخانه. سوهان پزی . رستوران . هتل و غیره میباشد

نسبت به چاه های آب گیر بسیار سریع پر شده و تخلیه آن حتما بایستی با نیروی انسانی صورت گیرد تا لجن های داخل چاه که به مرور زمان جمع آوری شده را خارج کرده و شروع به لایروبی که همان باز کردن حفره های میباشد را انجام دهند به تراشیدن دیواره چاه که باعث باز شدن حفره های جدید چاه میشود را لایروبی میگویند بنابراین پیدا کردن محل قرار گیری چاه به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها عبارتند از :

1-تفاوت موزاییک ها:

بسیاری از افراد با تجربه بعد از تکمیل ساختن ساختمان در هنگام موزاییک کردن کف ساختمان در بالای چاه فاضلاب موزاییک با نقش و نگار متفاوت قرار می دهند که این کار محل پیدا کردن چاه فاضلاب را آسان می کند.

2-گوش دادن به صدای فاضلاب:

یکی دیگر از روش های پیدا کردن درب چاه فاضلاب گوش دادن به صدای فاضلاب می باشد. لازم به ذکر است که این کار فقط از عهده افراد با تجربه و متخصص بر می آید فرد متخصص باید صدای فاضلاب جاری درون لوله را دنبال کنید تا توسط آن محل تقریبی چاه را حدس بزنید و به آن پی ببرید.

3-فاصله چاه با ساختمان و چاه های دیگر:

طبق استاندارد ساخت ساختمان و همچنین طبق استاندارد های ساخت چاه فاضلاب و قوانین حفاری باید فاصله معمولا 3 متر می باشد. این مشخصه را همه ساختمان سازان رعایت نمی کنند و نمی توان با قاطعیت این موضوع را تایید کرد.

4- کندن کف ساختمان

کار کندن کف ساختمان آخرین مرحله می باشد می توان از کندن مکان های محتمل شروع کرد و با تجربه به تخصص خود در این زمینه و قرار دادن همه معیار ها در کنار هم مکان دقیق چاه را پیدا کرد متخصص در این زمینه کسی است که با کمترین تخریب محل قرار گیری چاه فاضلاب را مشخص کند.

فراموش نکنید به منظور انجام بهتر و دقیق تر کار با افرادی مشورت کنید و از آن ها کمک بگیرید که در این زمینه تخصص لازم را دارند

4- آیا دستگاهی برای پیدا کردن محل درب چاه وجود دارد؟

پاسخ این سوال: دستگاهی وجود ندارد بعضی از شرکت ها اقدام به این کار میکنند که ما برای پیدا کردن چاه فاضلاب دستگاه داریم که بدون تخریب است و نیازی به کندن نیست ولی واقعیت این است تا امروز که این مطلب نوشته می شود دستگاهی برای این کار وجود ندارد فقط برای تشخیص ترکیدگی لوله دستگاه وجود دارد که محل ترکیدگی لوله را مشخص می کند.

5- میزان عمر مفید یک چاه فاضلاب چقدر می باشد؟

عمر مفید چاه عبارتند از فاصله که حفر چاه صورت گرفته و تا زمانی که چاه فاضلاب پر شده است عمر مفید چاه نامیده می شود عمر مفید چاه به عوامل زیادی بستگی دارد که مهمترین آن جنس خاک و حجم ورودی فاضلاب و نتراژ حفاری چاه می باشد با کول گذاری چاه فاضلاب و لایروبی پس از تخلیه چاه چیتگر می توان عمر مفید چاه را افزایش داد و بهره وری از آن را افزایش داد.

6- روش تخلیه چاه چیتگر به طور کامل چیست؟

1- در زمینهای غیر ماسه ای چون کشش چاه بسیار کمتر از زمین های ماسه ای می باشد و همچنین به علت نبود انباره چاه و کم بودن ارتفاع چاه باعث پر شدن چاه فاضلاب می شود

٢- در زمینهای شنی، خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمینهای خاکی است . مهمترین علتی که می توان برای این نوع زمین ها ذکر کرد این است که چربی ها و مواد صابونی باعث گرفتگی روزنه های موجود در چاه شده و مسیر لوله باعث گرفتگی می شود

تخلیه چاه در چیتگر به روش های متفاوتی انجام می شود که در این مقاله سعی می کنیم شما را آشنا به این موارد گردانیم :

« تخلیه چاه در چیتگر توسط پمپ آبکش : به این صورت است که در این روش باید دهنه چاه به اندازه یک کپسول گاز باز بوده باشد تا پمپ وارد چاه شده تا به انتهای چاه رسیده و عمل خالی کردن چاه فاضلاب انجام می شود تنها مزیتی که این تخلیه دارد این است که در همه متراژها جوابگو است و عیب آن این است که در این گونه از تخلیه فقط آب چاه را خالی می کند و لجن در چاه باقی می ماند.

« تخلیه چاه در چیتگر توسط پمپ لجن کش : تخلیه چاه چیتگر با مکنده یا پمپ لجن کش به این صورت است بسیاری از افراد در دهانه چاه یک لوله 10 تعبیه کرده اند که دیگر نیاز به باز و بسته کردن چاه فاضلاب نیست در این موقعه ماشین مکنده لوله ای که در آن وجود دارد به داخل چاه فرستاده شده و عمل تخلیه چاه فاضلاب را انجام میدهد در این تخلیه عیب آن این است که در متراژهای بالای 50 متر جوابگو نیست چون به قدرت بیشتری نیازمند است و فواید آن عبارتند از تخلیه آب و فاضلاب هر دو با هم و دستگاه های مکنده ای که در عمل تخلیه فاضلاب چیتگر استفاده می شود برای قدرت بیشتر نیازمند برق ماشین می باشد و فشار زیادی را وارد می کند و قدرت مکش بالای این دستگاه ها سبب می شود تا چاه به طور کامل تخلیه شود

7- بهترین راه ممکن برای حذف چاه فاضلاب فرسوده و قدیمی چیست؟

برای حذف کردن چاه قدیمی باید چاه قدیمی را تخلیه نموده و سپس داخل چاه را از مصالح ساختمانی پر کرده و روی آن را به طور کامل می بندیم و حفر چاه جدید آن را جایگزین چاه قدیمی می کنیم. با این کار خیلی از هزینه ها کاهش می یابد و نیاز به خرج کردن اضافی وجود ندارد.

8- نحوه ی ایمن سازی یک چاه به چه صورت می باشد؟

پس از تخلیه چاه در چیتگر مشاهده می شود که دیواره های چاه سست می شوند و شروع به ریزش چاه فاضلاب می کنند راحل این مشکل این است که با طوقه چینی کردن چاه فاضلاب و کول گذاری کردن چاه فاضلاب باعث ایمن سازی چاه فاضلاب شده و میزان استفاده بهینه از آن را افزایش می دهیم

9- چرا باید چاه فاضلاب را قبل از پر شدن تخلیه کرد؟

تنها عده کمی از مشتریان  هستند که قبل از اینکه چاه پر شود اقدام به تخلیه چاه فاضلاب می کنند این کار باعث می شود چاه کمتر دچار آسیب شده باشد. زمانی که چاه فاضلاب پر و امکان دفع فاضلاب نباشد، فاضلاب به مرور به سایر قسمت های شبکه فاضلاب نفوذ کرده و پس از مدتی بوی بد فاضلاب را به همراه خواهد داشت. ما می توانیم با تعیین دوره زمانی مناسب و قبل از پر شدن چاه، چاه فاضلاب را خالی نمود

10-چرا باید نکات بهداشتی را در تخلیه چاه چیتگر راعایت نمود ؟

یکی از مهمترین معیار های که مشتریان در انتخاب شرکت ها لحاظ می کنند این است که این شرکت چقدر به نظافت و بهداشت در انجام کار پایبند است و نکات بهداشتی را در انجام کار رعایت می کند زیرا سلامتی ساکنین ساختمان از هر چیزی برای ما ارزشمندتر است. شما مشتریان گرامی در صورت مشاهده عدم نکات بهداشتی از سوی سرویسکاران می توانید مراتب را به شرکت اطلاع رسانی کرده و شرکت در همان لحظه پیگیر شود ما سعی می کنیم انجام بهداشتی کار بر اساس اصول را مقدمه کار خود قرار داده و سعی کنیم در مدت کوتاهی که برای انجام خدمات در کنار شما هستیم خاطره خوشی را داشته باشیم.

گاز گرفتگی و مسمومیت هنگام تخلیه چاه فاضلاب

در کار تخلیه چاه در چیتگر یکی از مهمترین خطراتی که جان پرسنل را به خطر می اندازد گاز گرفتگی ناشی از چاه می باشد که باعث مسمومیت و یا حتی از دست دادن جان پرسنل می شود شاید برای کسانی که از مبانی تخلیه چاه سر رشته ندارند برای آنها کاری آسان باشد ولی این ظاهر قضیه است اگر پرسنل با تجربه نباشد این خطرات همیشه در کمین آنها می باشد. سرگیجه یکی از علائم گاز گرفتگی می باشد

گاز ناشی از تخلیه چاه چیتگر

گاز ناشی از تخلیه چاه چیتگر

اگر چاه فاضلاب شما مکررا پر می شود و به دنبال راهی برای تخلیه چاه ارزان در چیتگر می گردید، چاه فاضلاب خود را توسط عمل لایروبی احیاء کنید تا شاهد کاهش چشم گیر هزینه ها باشید.

  • اطلاع رسانی آنلاین

    یکی دیگر از مهمترین خدمات شرکت سریع کاران مشاوره در زمینه خدمات دهی بصورت آنلاین و همچنین از طریق حضوری و تلفنی برای انجام کار می باشد

  • زمان بندی دقیق

    وقت شما گرانبها و ارزشمند است، ما با برنامه ریزی دقیق نسبت به انجام کار در کوتاه ترین زمان ممکن می پردازیم و نسبت به آن متعهد هستیم.

  • همفکری و مشارکت

    یکی از خدمات شرکت سریع کاران در انجام کار مشارکت و همفکری می باشد که در انجام پروژه های بزرگ برای انجام هر چه بهتر کارها با کارشناسان مشارکت می کند

  • رضایت مندی

    میزان رضایتمندی مشتریان گرامی از کار انجام شده اولین اولویت شرکت خدماتی و مهندسی سریع کاران می باشد که شعار ما رضایتمندی بیشتر = مشتری بیشتر

  • حق الزحمه

    نحوه پرداخت حق الزحمه و همچنین میزان پرداخت بصورت توافقی و بر اساس میزان کار انجام شده می باشد که ملاحظه رضایت قلبی و رعایت انصاف اولویت ماست.

  • پیشرو در موفقیت ها

    این شرکت با توجه به داشته افراد متخصص و با تجربه بیشترین موفقیت ها را کسب نموده است که این موضوع نشان دهنده میزان توجه ما می باشد.

  • سرعت انجام کار

    سرعت انجام کار یکی از مهمترین الویت ما در خدمات دهی می باشد این شرکت می کوشد تا کار را سریع انجام دهد ولی با بهترین کیفیت خدمات دهی

جهت تماس کلیک کنید